Seita Shop

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Kaikki ilmoitetut hinnat sisältävät arovnlisäveroa tuotteen verokannan mukaisesti. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Kaikki hinnat on ilmoitettu sitoumuksetta ja Seita Shop (Seita Sisustus Oy, 2682526-2) pidättää oikeiden hinnanmuutoksiin sekä varaa oikeuden kaupan purkamiseen/peruuttamiseen hinnoitteluvirheiden johdosta.

Maksutavat
Tilauksen maksu tapahtuu jotain seuraavaa maksutapaa käyttäen:
Maksu verkkopankissa (Paytrail)
-Nordea
-OP-Pohjola
-Danske Bank
-Tapiola
-Aktia
-Säästöpankit
-Paikallisosuuspanki
-Nooa
-Handelsbanken
-S-Pankki
-Ålandsbanken
Maksut luottokorteilla (Paytrail):
-Visa
-Visa Electron
-MasterCard
-Eurocard
-Maestro
-Diners Club
-JCB- kortti
Mikäli haluat maksaa luottokortilla Seita Shop (Seita Sisustus Oy) toimiin ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatiosta vastaa Paytrail.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Lasku- ja osamaksutavat
Klarna Lasku
Täysi-ikäiset asiakkaat voivat tilata tuotteen laskulla. Tällöin saat tilauksen mukana laskun, jossa on 14 päivää korotonta maksuaikaa.
Kun valitset Klarna Laskun tai osamaksulla maksamisen, Klarna tarkistaa luotto- ja osoitetietosi.
Laskutuslisä 3.95 €/tilaus
Klarnalasku lähetetään tilauksen mukana.
Osamaksu - Klarna Tili
Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa ensimmäisen tilauksen yhteydessä sinulle tilin automaattisesti. Voit lyhentää tiliä joko itse valitsemissasi kuukausierissä (kuitenkin vähintään joko 8,95 € tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi). Kaikki Klarnan tilillä maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilelle ja samalle kuukausimaksulle, myös silloin kun maksat Klarnan tilillä muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.
Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy: lle.
Tilin luottosaldolle lasketaan 22% vuosikorko ja laskutuslisä on 3,95 €/lasku.
Valitessasi Klarnan erämaksun, muista tutustua yleisiin Klarnan sopimusehdoihin. Sopimusehdot löydät osoitteesta: www.klarna.com/fi/ehdot

Lasku, osamaksu Collector Bank(Paytrailin kautta)

Collector Bank lisää laskulle laskutuskulun 2,95 €. Luottotietojen tarkistamisen jälkeen saat lisätietoja osamaksun hinnoittelusta. Henkilötunnustasi tarvitaan luottotietojesi tarkastamiseen. Paytrail ei tallenna henkilötunnustasi omaan järjestelmäänsä.


Toimitusmaksu
Postipaketit, joiden nouto postista ovat 6,50 €

Postin Pikkupaketti (kirjekokoinen) 3,90 €

Postipaketit kotiinkuljetuksella 12,90 €
Huonekalujen toimituskulut 20,00 € (kuljetus suoraan kotiin)
Matkahuollon Lähellä-paketti on 6,50 €. Noutopaikkoja ovat esimerkiksi Siwat ja Valintatalot ympäri maan
Matkahuollon Jako-paketti on 15,90 €. Jako-paketti toimitetaan suoraan kotiin

Kirje 3,50 €, Kirjepostituksessa tilattujen tuotteiden tulee sopia postiluukusta sisään. Mikäli kirje katoaa postissa, Seita Sisustus Oy (Seita Shop) ei ole vastuussa eikä korvaa paketin sisältöä.

Erikoistapauksissa esim. isoissa ja painavissa tuotteissa ilmoitamme toimituskulut erikseen. Jos toimituskulut ovat epäselvät tai sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä sähköpostilla asiakaspalvelu@seitashop.fi tai puhelimella numeroon: 040 1791644
Toimitamme kaikki tilaukset ensisijaisesti pakettina, jotta voit seurata lähetystä lähetystunnuksella.
Tilaukset voi myös noutaa veloituksetta liikkeestämme osoitteesta Kolarintie 9 a, 95700 PELLO tai Tunturintie 16, 95970 ÄKÄSLOMPOLO.
Huom!
Paketti tulee noutaa ja palauttaa normaalisti. Mikäli paketin jättää noutamatta ja Posti tai Matkahuolto palauttaa sen noutamattomana, toimituskuluja EI palauteta takaisin.

Kokonaan palautettavien pakettien, isojen mattojen ja huonekalujen posti-/rahtikuluja ei hyvitetä mikäli tilaus palautetaan. Mikäli haluat peruuttaa tilauksen eikä se ole ehtinyt lähteä vielä kuljetukseen, koko tilauksen peruutus onnistuu. Mikäli paketti on ehtinyt jo lähteä kuljetukseen, tulee se käydä kääntämässä takaisin kun saat noutoilmoituksen. Tässä tapauksessa postikulut tulee asiakkaan maksettavaksi.


Toimitukset
Lähetämme tilaamasi tuotteet mahdollisimman pian, useimmiten jo vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta, kuitenkin 5-10 arkipäivän kuluessa.
Huom! Mikäli tilauksesi tuotteilla on eripituiset toimitusajat, lähetetään kaikki tuotteet pisimmän toimitusajan mukaan. Jos haluat osan tuotteista heti, tulee asiakkaan suorittaa lisäsuoritus toimituskuluista.
Ruuhka-aikoina, esim. joulun alla, toimitusaika voi olla pidempi, mutta pyrimme toimittamaan tuotteet mahdollisimman pian ja ilmoitamme mikäli toimitusaika jostain syystä viivästyy. Myyjä ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästyksistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.
Myyjä on velvollinen ilmiottamaan viivästyksestä asiakkaalle. Mikäli tilattu tuote on väliaikaisesti tai kokonaan loppunut varastosta, ilmoitamme asiasta viipymättä. Ilmoitamme myös mikäli tuotteen toimitusaika on normaalia pidempi. Tuotteet toimitetaan asiakkaan valitseman toimitustavan mukaisesti. Tilaukset voi myös noutaa maksutta suoraan liikkeestämme.

Peruuttamisoikeus
Asiakkaalla on oikeus syytä ilmoittamatta peruuttaa verkkokaupasta tilaamansa tuote 14 päivän kuluessa. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tuote on vastaanotettu eli haettu Postista tai Matkahuollosta. Tuotteen voi palauttaa Postin tai Matkahuollon kautta maksutta asiakaspalautuksena. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, muuttumaton ja alkuperäisessä pakkauksessa. Seita Shop/Seita Sisustus Oy vastaa tuotteiden palautuskustannuksista. Tuotteet saatuaan Seita Shop/Seita Sisustus Oy palauttaa asiakkaan peruutetusta tuotteesta maksaman hinnan.
14 päivän määräaikaa on noudatettu, jos Asiakas lähettää tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän päättymistä. Seita Shop/Seita Sisustus Oy palauttaa Asiakkaalta saadut suoritukset koskien peruutettua tuotetta, viivytyksettä. Seita Shop/Seita Sisustus Oy:llä on oikeus kuitenkin pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes Seita Shop/Seita Sisustus Oy on saanut peruutetun tuotteen takaisin tai kunnes Asiakas on osoittanut lähettäneensä tuotteen takaisin. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jolla Asiakas on maksanut tuotteen, ellei Asiakas ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, ettei Asiakkaalle aiheudu suoritusten palautumisesta kustannuksia.
Asiakkaalla on huolenpitovastuu vastaanottamastaan tuotteesta. Asiakas on vastuussa aina tuotteen täyteen hintaan saakka sellaisesta tuotteen arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamikseksi tarvittavasta käsittelystä.
Peruuttamisoikeus ei koske:
-avattuja elintarvike- ja makeispakkauksia
-mittatilaustuotteita kuten mattoja
-tilaustapetteja
-tilaushuonekaluja, jotka tilataan suoraan valmistajalta tilauksen tultua

-hygieniatuotteita (sukat, hajuvedet, voiteet, rasvat, öljyt, nestemäiset saippuat, läpimenevät korvakorut)


Palautusohjeet
1. Pakkaa tuotteet hyvin laatikkoon ja laita mukaan lähetyksen mukana tullut peruutuslomake.
2. Lähettäessäsi asiakaspalautusta kirjoita pakettiin:
 ASIAKASPALAUTUS
Seita Shop
Kolarintie 9 a
95700 PELLO
Kun palautat tuotteen, liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
                            - Nimi, osoite sekä puhelinnumero
                            - Kopio tilausvahvistuksesta
Postin koodi asiakaspalautuksille: 643250
Matkahuollon koodi palautuksille: 9521098
Muilla tavoilla kuin postin ja matkahuollon kautta toimitetuista asiakaspalautuksista emme maksa palautuskuluja.
3. Vie paketti toimipisteeseen josta sen hait.
Kun palautus on hyväksytty, käsitelty sekä vastaanotettu, palautamme rahat viimeistään 14 päivän kuluessa. Myös kirjeenä tilatut tuotteet tulee peruuttaa joko viemällä matkahuoltoon tai postintoimipisteeseen.

Rahojen palautus
Maksupalvelutarjoajat Klarna ja Paytrail hoitavat kaiken maksuliikenteen asiakkaan ja yrityken välillä. Raha siirtyy maksupalvelutarjoajalle ja siitä edelleen myyjäyritykselle. Palautuksissa rahan palauttaa Klarna/Paytrail myyjäryrityksen rekisteröimän palautuksen mukaan. Kun saamme palautuksen, rekisteröimme sen Klarnalle/Paytrailille joka puolestaan hyvittää rahan asiakkaalle. Mikäli kysessä on lasku, saat päivitetyn laskun sähköpostiisi. Mikäli kysessä on Klarna tili, summa päivittyy tilillesi. Koko tilauksen palautuessa lasku mitätöidään/ tilin summa vähenee.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä lähetykset voivat vaurioitua. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee noutopisteeseen (Posti tai Matkahuolto) heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota myös vioittuneesta paketista ja tuotteista kuvat. Ota sitten yhteyttä asiakaspalveluumme, niin toimitamme sinulle korvaavan tuotteen.

Reklamaatiot
Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuote on vaurioitunut, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta 7 päivän kuluessa Seita Shopille (Seita Sisustus Oy:lle) joko sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@seitashop.fi. Ota viallisesta tuotteesta kuvat ja laita ne meille sähköpostiin asiakaspalvelu@seitashop.fi. Kerro haluat palauttaa tuotteen/vaihtaa uuteen/ hyvityksen.

Ylivoimainen este (Force majeure)
Seita Shop(Seita Sisustus Oy, 2682526-2) ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy  Seita Shop (Seita Sisustus Oy) vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vieti- tai tuontikiellosta, viranomaisten päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Seita Shop:n (Seita Sisustus Oy:n) toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Riitojen ratkaisu
Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

Ostoskorisi on tyhjä