Seita Shop

Reklamaatiot

Reklamaatiot

Toimitettu väärä/viallinen tuote

Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuote on vaurioitunut, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta 7 päivän kuluessa Seita Shopille (Seita Sisustus Oy:lle) sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@seitashop.fi. Ota viallisesta tuotteesta kuvat ja laita ne meille sähköpostiin asiakaspalvelu@seitashop.fi. 

Viallisen tuotteen reklamaatio

Reklamaatiot käsitellään aina tapauskohtaisesti. Mikäli haluat tehdä viallisesta tuotteesta reklamaation, laita meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@seitashop.fi. Liitä mukaan tuotteen tiedot, ostoaika (tilausnumero tai kuitti), ja mahdollisimman tarkka selvitys tuotteen viasta. Liitä mukaan myös mahdollisimman tarkkoja kuvia josta tuotteen vika käy ilmi. 

Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä Myyjälle kohtuullisessa ajassa siitä, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se. Tuotteen virhe korvataan pääsääntöisesti toimittamalla tilalle virheetön tuote. Jos tämä ei ole mahdollista, tulee kyseeseen hinnan alennus tai kaupan purku.

Ostoskorisi on tyhjä