Seita Shop

Reklamaatiot

Reklamaatiot

Toimitettu väärä/viallinen tuote

Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuote on vaurioitunut, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta 7 päivän kuluessa Seita Shopille (Seita Sisustus Oy:lle) sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@seitashop.fi. Ota viallisesta tuotteesta kuvat ja laita ne meille sähköpostiin asiakaspalvelu@seitashop.fi. Kerro haluatko palauttaa tuotteen/vaihtaa uuteen/ hyvityksen.

Viallisen tuotteen reklamaatio

Reklamaatiot käsitellään aina tapauskohtaisesti. Mikäli haluat tehdä viallisesta tuotteesta reklamaation, laita meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@seitashop.fi. Liitä mukaan tuotteen tiedot, ostoaika (tilausnumero tai kuitti), ja mahdollisimman tarkka selvitys tuotteen viasta. Liitä mukaan myös mahdollisimman tarkkoja kuvia josta tuotteen vika käy ilmi. 

Ostoskorisi on tyhjä